Snabb uppdatering

Jaha, här var det tomt på ett tag. Det beror inte på att jag inte gjort något, snarare på att jag gjort så mycket att jag inte hunnit skriva om det. Vi var ju i Göteborg och hejade på duktiga L som gjorde ett bra lopp, och därefter partajade lite. Veckan som gick bestod av det den alltid gör; knega, äta, sova och inte mycket mer. Jo förresten, jag har ju blivit addicted i att spela Xbox så det har tagit mycket av min tid.

Igår fyllde jag år, 27gamla år. Vi hade kaffekalas hos mamma och det var varmt! Både på ut- och insidan, 25grader minst i luften och så alla fina fina släktingar (ja Lasse du räknas faktiskt dit). Jag är så tacksam för dem alla, som jag brukar nämna mor och bror och farföräldrarna och sambon, men även de som jag aldrig nämner; J Pigg och farbror och hela högen. Mycket trevligt kalas på alla sätt.

Nu väntar jobb som vanligt, känner inte alls för att gå dit. Längtar bara till fredag för då ska honey och jag på mysig weekend.
Ha en bra dag alla tills vi hörs nästa gång....
ps babyn har inte kommit än.... spännande!
ps igen.... ett förtydligande; inte min baby alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback