Anniversary

Honey och jag firar 6år tillsammans imorgon men eftersom jag ska arbeta då firade vi idag istället. Honey föreslog att vi skulle picknicka vid Ales stenar, och eftersom jag älskar picknick och Ales stenar och honey tyckte jag det var ett riktigt bra förslag.

Har länge varit lite sugen på det här med EFIT - ett foto i timmen så jag provade lite idag;


Klockan 9 borstade jag tänderna och vi gav oss iväg
Kl 10 satt vi i bilen och började lösa Melodikrysset och då hade vi ingen tid att ta foto


Klockan 11 börjar vi ana Kåsebergas backar, och bortom detta Ales stenar
Detta magnifika monument, byggt för så länge sedan


Klockan 12 åt vi supergod italienskinspirerad brunch
Mozzarella, parma, ruccola och champagne
Blåsigt och ganska kallt


Klockan 13 låg jag och solade
Hade hittat ett varmt ställe i lä
Honey kutade runt och tog massa fina foto


Klockan 14 gjorde vi som alla turister gör
Tog foto på stendösen ur alla vinklar


Klockan 15 hade vi anlänt till Ystads djurpark
Lemurerna hade fått ungar, inte helt olika Gollum



Klockan 16 pustade vi ut med en mindre god Slush puppie
Sen körde vi till Assmåsa och inspekterade nybygget
Klockan 18 landade vi hemma med nyinköpt BK-burgare, sedan dess har jag duschat och slappat



Fint va? Fick det av honey idag, löööv jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback