Utfyllnad

Tio första:
Första bästa kompis: Christian Carlsson  
Första bil: Saab 900 85a, "Grisen"
Första kärlek: Jimmy Andersson
Första husdjur: Någon vandrande pinne
Första semester: Hmmm... som "vuxen" och själv... Bornholm kanske?
Första jobb: Hemvist för funktionshindrade barn
Första köpta skiva: LP; vet ej CD; Mr Big
Första riktiga kärlek: Jonas A
Första piercing: Har ingen.
Första konsert: Mikael Wiehe någon gång tidigt åttiotal med pappa

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Alkoläsk för två veckor sen
Sista bilfärd: Hem från Bjärreds kallis
Sista filmen du såg: Happy feet
Sista ringda telefonsamtal: Jobb
Sista bubbelbadet: I höstas på Sao Miguel
Sista spelade cd: Minns inte
Sista kyss: Honey
Sista gången du grät: Minns inte men det var väl för en bagatell
Sista måltiden: Frukost

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Haha, nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja.
Haft ett one night stand? Nej.
Busringt till nån? Njae kanske

Sju saker du har på dig:
1. Svarta trosor
2. Vit bh
3. Rosa raggsockar med pärlor på
4. Glasögon
5. Hårband med dödskallar på
6.
7.
( ja jag vet, men jag har nästan precis duschat)

Sex saker du gjort idag:
1. Snackat i telefonen.
2. Plockat undan
3. Duschat
4. Ätit frukost
5. Slappat i sängen
6. Drömt om katter, hamstrar, Zlatan, sommarläger, kollo och min bror (vad säjer du om det Freud?)

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Kamera
2. Min mobiltelefon.
3. Mina foto
4. Vykort och brev
5. Mina nya baggy jeans

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):
1. E
2. Mor
3. Bror
4. Honey

Tre val:
Svart eller vit? ingenting är väl någonsin vare sig svart eller vitt
Sommar eller vinter? det ena mister sin glans utan det andra
Choklad eller chips? Chips (vickning, annars får det vara)

Två saker att göra innan du dör:
1. En insats för barn som inte har det som barn bör ha det
2. Leva varje dag fullt ut

En sak du ångrar:
1. Vet inte

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback