Shoppingsugen!

Idag var honey och jag på Nova och skulle handla... men spinningskorna var för dyra, jackan för liten, ballerinaskorrna lös med sin frånvaro och inga kläder var snygga... Visserligen i-landsproblem men ibland lider man av sådana med.

Har jobbat med skitsnackaren ett par dagar denna vecka men inte konfronterat henne, har bara inte velat ha med henne att göra. Det har varit lugnt på jobb och hoppas det så fortsätter då jag ska jobba hela helgen (HATA) Såklart så ska E ha någon get-together på lördag, J ha fest på fredag... Nästa helg jag ska jobba ska kusin vitamin ha sexparty, får tacka nä till det.... Det här nya schemat gör mig tokig!

Nåja, jag bjuder på en bild av två vackra gerberor att vila ögonen på

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback