Idag

har jag inte gjort många knop men har faktiskt både dammsugit, diskat och gjort lasagne, som av någon anledning bara smakade vetemjöl. Blä.

Honey och mor och bror och jag tog en powerwalk på Bulltoftafältet idag. Varmt, soligt och vårigt, inte helt fel. På lördag blir det kanske Bokskogen efter jobb. Världens sötaste, till synes herrelös lilla hund slog följe med oss. Gullig och mjuk och vänligt sinnad var den.
Honey och bror trodde de var med i Tour de France. Som vanligt.

Helt inne i min scrapbooking men det är egentligen bara ett slöseri med pengar. Som så mycket annat.

Nu ska jag snart sova, 4 a-turer på rad har en benägenhet att göra Stina väldigt, väldigt trött. Spinning efter jobb imorgon, sen blir det väl inte mer med den dagen, och det avskyr jag! Jobba, äta, sova, vilket inrutat (läs tråkigt) liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback