Förbannad

Det finns en tjej på mitt jobb som jag inte är särskilt förtjust i, men jag behandlar henne som alla andra. Finns liksom inget att ta på som gör att jag inte tycker om henne, bara dålig personkemi helt enkelt. Det jobbade en annan tjej på mitt jobb som tyvärr inte fick en andra chans, och inte blev erbjuden förlängning på sitt vik. Hon tyckte det var svårt och var inte så van. Vi jobbade nästan alla pass tillsammans och jag gjorde mitt bästa för att hjälpa henne (jag som hade fullt upp med att var ny och osäker själv). Hursomhelst så har den första tjejen gått bakom min rygg och snackar skit om mig och en annan tjej, att det var vi som fick den andra tjejen att sluta.
Nåt mer orättvist påstående har jag inte hört! Försöker låta det rinna av mig men ju mer jag tänker på det desto argare blir jag!

No more mister nice Stina....
(ännu mindre sugen på att gå och jobba nu)

En annan tradig sak som inte gör mig så förbannad som lite besviken är att den "bara" är 12000 anmälda till Jiingi... Jag såg ju fram emot en bit över tjugotusen.... Nåja, frågan är om jag märker nån skillnad. Det blir säkert jättebra ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback