Äntligen vår!!!

sn?dropp

Äntligen äntligen kommer den, soliga härliga våren med all glädje! Gick en lång promenad i Alnarpsparken, som gör sig allra bäst i vårsol och med marken täckt av allsköns blommor. Honey tappade sin nya kamera i marken med buller och brak men den verkade klara sig.

Jobba imorgon.... brrr! Fast nästa helg blir också en ledig tre-dagarshelg, så gutt!
Dagens sötaste bild; vårkära nyckelpigor som sitter och värmer sig i ljungen.

nyckelpiga

Såg precis "night at the museum" med Ben Stiller och Owen Wilson, en helt okej film med två av mina favvisskådisar (ovan nämnda). Att sen Robbie Williams också var med gjorde inte saken sämre. Kanske tur att
jag inte såg den innan gårdagens museumbesök, som trots vilda ungar gick helt okej.

natt p? museumet

Har lite delade känslor till folk som lägger ut varje dags out-fit i sin blogg, tycker det är överdrivet ambitiöst men mest av allt är jag nog avis för att jag inte har möjligheten att vara så snygg varje dag... i alla fall inte på jobb, så bara för att med glimten i ögat driva med alla mode-bloggare; här kommer min every-day-outfit:

jobbkl?der

Obs; det är inte jag på bilden.... men såna där tält glider jag runt i stora delar av mitt vakna liv....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback