Skärpning Stina!

Nu var det jättelänge sedan jag skrev här och massa roligt har hänt. Jag har inte riktigt tid att lägga ut texten så jag skriver lite grann;

Listar här utan inbördes ordning den senaste tidens höjdpunkter:
  • Jag har haft fest med alla fina vännerna (utom vissa som inte kunde komma)
  • En liten fin Olivia har kommit till världen ergo jag har blivit tant
  • Honey fyller år idag och det ska firas med presenter, Gränden och bio
  • Jag har varit på förträff till Jiinig! Nu kan jag snart inte bärja mig längre, drygt en månad kvar
  • Weekend med honey i Kristianstad i världens varmaste hotellrum
Säkert har jag glömt en massa, nu måste jag städa för har inte hunnit det med allt roligt som har hänt.
Hoppas ni trogna läsare fortsätter titta in.

Stina



Fina fina Olivia, 5 dagar gammal.
Hennes hand i min




Gympadojorna jag fick i present av honey



Ödetorp i Snapphaneskog
Renoveringsobjekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback