Midsommar med mer...

Midsommar firades med mor och honey i den lummiga, något vildvuxna berså som finns hos min mamma. Det var mysigt och roligt, och lagom till jordgubbarna tittade solen fram och vi kunde spendera en riktigt vacker sommarkväll ute.

Annars har det väl inte hänt så mycket, jo förresten honey och jag tältade förra helgen, i PISSregn så det slutade med att vi slängde in allt i bilen och körde hem. Dagen därpå blev vacker och vi åkte med veteranjärnväg på Österlen och fikade och tog en promenad i undersköna sommarSkåne.

I veckan träffade jag lilla O, som tyckte det var varmt och svettigt att gå på stan.

Snart snart bär det av till Rinkaby.... lööööv it!



Himmel över Österlen när honey och jag tältade
- och nä det är inte svartvitt foto



Fina veteranloket som tog oss från Brösarp till Sankt Olof genom backar, över åkrar
och under den Österlenska himlen



Monopolspel som jag tillverkad till min bror när han tog studenten 2004
(har inget med ovanstående text att göra men jag såg det igår och blev superstolot över hur bra det blev)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback