Status här och nu

dagens vill ha: bebbe???
dagens klädsel: Jeans och Jiingi t-shirt, på jobb den vita pyjamasen
dagens frisyr: vilt men lite för lång lugg
dagens händelse: Vi har fått en jättefin akutväska
dagens låt: "i love you baby, and if its quite alright.... i need you baby, to warm my lonely night" Ganska svängig låt som jag inte vet vad den heter men den är med på någon reklam
dagens planer: Sova!
dagens saknad: L som börjat jobba natt
dagens dummaste: Jag, som bara klantar mig hela tiden
dagens sjukaste: IVA-patienten på jobb
dagens drog: Haldol (såklart inte till mig)
dagens roligaste: "trevlig personal ni har, ja med undantag för en rugguggla på akuten"
dagens favorit: Honey
dagens köp: Mat?
dagens godis: Kanelbulle
dagens humör: på helspänn
dagens ord: Halli Hallå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback