Scrap mm

Idag har jag magknip, det har jag haft flera dagar i rad nu. Hatar verkligen det men är för feg för att gå till doktorn (usch vad jag är hypokondrisk!!) Jag har iallafall bestämt mig för att skita i magknipet och ha en riktigt trevlig dag med E och co.

Bjuder på några av mina bästa scrap, som en liten påskpresent:

image32

Foto inhandlat på Lagerhaus, jag älskar det! Inte nog med att det är svart-vitt, man riktigt ser hur de skrattar så de kiknar. Undrar vad det är som är så roligt? Det som också är så underbart är att det är två gamla tanter som uppenbarligen inte glömt hur man har riktigt riktigt kul!

image33

Okej, det här ser ut som en galen massmördares verk, men anledning till att jag blurrat deras ansikte är att de kanske vill vara anonyma. Anledningen till att jag är blurrad är att jag inte ser klok ut på den bilden på ett icke smickrande sätt, dock passar den så bra in i just detta kollaget.
Svart vita foto på bror (Fs student), mig (februari 99)  och slutligen mamma (sommar tidigt 2000tal) i den följden som det står i texten.
Texten är för övrigt en av Pontus och amerikanarnas tidiga (??) hittar och stämmer bra in på vårt liv.

image34

Så snygga var vi när vi förlovade oss på ett lekfullt Atlanten i november med hundratals delfiner som vittne.
Haha så typiskt mig att ha sydväst, det är lätt mitt favoritplagg i genren "funktionell". Jag såg mer sjömansmässig ut än själva skepparen på båten, men det visade sig vara ett lyckodrag då det stänkte / blåste / var kyligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback