I sommar

Mellan den 11-23 juli kommer jag att befinna mig ett stort fält i Skåne med 16000 andra. Om man saknar mig jättemycket kan man skicka ett brev, vykort, en tidning eller kanske en chokladkaka till mig;

Rad 1: Mitt namn
Rad 2: Fäladen
Rad 3: Infrastruktur / Trygghet
Rad 4: 291 76 Rinkaby.

Ser fram emot tokmånga brev! För er som jag är anonym för men som ändå vill skriva brev till mig, prova att skriva "SCHTAINA" som namn.

Vad jag längtar! I natt drömde jag om lägert och då fanns det tre byar, och jag bodde i den tradigaste med minst drag och bara gamla stofiler. Av någon anledning skulle jag hälsa på A, och hon hade inte berättat att hon hade fått en bebis. Sen var det bara dålig stämning mellan oss två. Vad konstigt  man kan drömma!

Idag ska jag gå på syster-möte på jobb och sen förhandsvisning av "Gangsters"

Punka på cykeln! Aaaaarrrrrgh!

Ha det gott idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback