Endorfin-kick

Fikade med fina fina vännerna E och A igår. Massa skratt blev det, sånt där som bubblar enda nerifrån och magen och aldrig tar slut. Bara det var en endorfin-kick i sig, och när jag fick känna en något blyg liten bebbe sparka på mig (inifrån livets första enrummare=livmodern) var lyckan total. Jag bara kände alla må bra hormoner rusa runt i kroppen och jag blev varm och glad och lycklig och alldeles lätt. Åh vad nyfiken jag är på lille plutten! BP 12maj.

image44

Jag trivs inte alls på mitt jobb. Är så rädd att det ska bli något galet. Ingenting funkar någonsin. Jag är nervös och har ont i magen och vill bara vara ledig. Tycker det är skitjobbigt faktiskt. Nu ska jag knyta mig och drömma om små bebisar.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Hej!
Trevligt med blogg, visste inte att du hade en. Får följa den och se vad du hittar på för strunt.
Puss och kram på dig
Tina

2007-04-12 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback