Beröm från oväntat håll

Glömde ju skriva om dagens bästa händelse; på omvägar fick jag reda på att en på mitt jobb tyckte väldigt bra om mig och tycker att jag är väldigt dukitg. Det är en av de två som jag aldrig aldrig någonsin skulle tycka bra om mig. Men så gjorde hon det. Och jag som aldrig tycker att man får någon uppskattning ( jo såklart från patienterna).

Glad blev jag faktiskt. Tack för det B. Synd bara att du inte sa det till mig direkt. Lite har det nog med att göra att jag är scout, det är en fördel att vissa människor i stort sett helgonförklarar en när de hör att man är scout. Men å andra sidan, jag har faktiskt växt (kroppsligen också tyvärr) så det var nog inte bara scouteriet.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej hej Korre!
Hoppas allt är bra, alltid kul med lite uppskattning! Aldrig fel när man får reda på att man gör något bra. Själv så kom chefen i förra veckan och klappade mig på axeln och sa att han trodde att jag hade gjort mig förtjänt av att få lov att följa med på personal festen, fast han var inte säker... ???? Vad är det för en crazy person??? Kanske gjort förtjänt... hmmm det är kanske han som inte ska få lov att följa med... hahhahaha! Hoppas du hade en trevlig Valborg, själv var jag med Frallan i Beijers Park och checkade läget. Ta hand om dig!
Kram på dig!
T

2007-04-30 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback